Yorumlar

Ocak 2019
EMEL I.

Biz oteli ve çalışanlarını beğendik çalışanlar güler yüzlü ilgili yemekler güzel kaplıca suyu birharika özellikle masör sevda hanımın masajına bayıldım ellerine sağlık

Ocak 2019
Hatice C.

Bende üç kere gittim ve çok hoşumuza gitti gayet memnun ayrıldık

Ekim 2018
Nurdan C.

Afrodit termal hotel gönül rahatlığıyla gitmenizi tavsiye ederim güler yüzlü hizmet suyun kalitesi ve odalarındaki mermer banyo güzeldi memnun kaldik

Eylül 2018
Erol L.

Süper bir hotel gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz 5yıldır gidiyoruz yemekleri personeli tek kelimeyle 10 üzerinden 10 kısmet olursa bu yılda ekim ayında ordayız

oguz o.

6 yildir devamli gidiyoruz herseyiyle mukemmel bir otel herkese tavsiye ederim agustosun 5 inde tekrar esimle birlikte gidecegiz

Beril G.

Biz de kardeşimle 5 gün konakladık.Personel yardım sever ve güler yüzlü.Otobüsten inip hemrm otele ulaşıyor olunması,denize yakınlığı,fırın,marketlerin civarında olması muhteşemdi.

Yüksel T.

Saatlik banyolar kısmında çalışan Burak Keskin Bey'e ilgi, alakası ve güler yüzü için buradan teşekkür etmek istiyorum. Her yıl uğrak yerimiz olan Termalinizin şifalı suyu bir nimet. Çalışmalarınızda başarılarınızın devamını dilerim.

Mayıs 2018
Gül U.

İKİ GÜN ÖNCE İLK DEFA MİSAFİRİNİZ OLDUK. BAZI KAYGILARLA GELMİŞTİM AMA OTELİNİZDEN ÇOK MEMNUN AYRILDIK. OTEL ÇALIŞANLARININ NAZİK VE İLGİLİ TUTUMLARI GÜZEL GÜNLER GEÇİRMEMİZİ SAĞLADI. EN YAKIN ZAMANDA TEKRAR GÖRÜŞMEK ÜZERE SELAM VE SEVGİLER...

Kasım 2017
Yeliz P.

Eşimle balayımızı bu otelde geçirmiştik ve çok memnun kaldık.Personelin gülen yüzü ,ilgili olması mükemmeldi.Balayı çifti olduğumuz için fiyat yüksek olur diye düşünmüştük.Böyle uygun fiyata bu kadar güzel bir hizmet .Harika bir otel tekrar görüşmek üzere herşey için teşekkürler..

Kasım 2017
Ahmet S.

Termal Otelinizde Eşimle 5 gün konakladık, (330) Temiz,Kaliteli & Güler yüzlü Resepsiyon Personeli Sabah Kahvaltısı ve Akşam Yemeği Servisi ve Güler yüzlü , Hepinize Teşekkürler Sıcak İnsanlar

Ekim 2017
Asiye A.

Gerçekten çok güzel bir otel,arkadaşlarıma tavsiye edebilceğim bir yer ,Yemekleri temizliği,odaları,personellerin ilgili olması en önemlisi böyle güzel hizmete rağmen fiyatın uygun olması harika.Odaların içerisinde özel mermer küvetlerin olması bence çok güzel.Çünki baylar termal havuzu kullanırken bizlerde odadaki küvet sayesinde termal sudan faydalanabiliyoruz.

Eylül 2017
Ulviye V.

10 gün kaldım çok memnunum süper herkese tavsiye ederim çalışanlar çok güler yüzlü temizlik hijyen bir numara inşallah tekrar gelirim

Eylül 2017
Şerifcan A.

1 ay içerisinde 2 defa bu otelde kaldım.Yemekler açık büfe ve çok lezzetliydi.Hizmet ilgi ve alaka harikaydı.Havuzların ve odaların temizliği,otelin konumu çok iyi..

Nisan 2017
mitat k.

2016 haziran ayında üç gün konakladık çok memnun kaldık her sene geliyoruz inşallah bu senede mayıs sonunda geleceyiz tabiki ALLAH nasip ederse

Nihan k.

Personelin güler yüzü , sıcak davranışları zaten insanı misafir gibi hissetirmiyor :)

Emir C.

Eşimle balayımızı bu otelde geçirmiştik ve çok memnun kalmıştık.

Sami A.

Bütçeye uygun olanakları güzel bir otel . Yemekleri çok lezzetli

Dilan G.

Aileme süpriz yapıp onları tatile yolladım iyiki Afrodit Termali seçmişim.Ailem çok memnun kaldı ve seneye tekrar gelmeyi düşünüyorlar.

Zeynep d.

Termal suyu ismini yansıtıyor.Sıcak suya girerseniz ve sonrasında masaj yaptırsanız kendinizi afrodit gibi hissediyorsunuz.

Asu Z.

Uygun fiyatlı güzel bir otel yoldan geçerken dinlenme amacıyla girdik ve 3 gün konakladık temiz bir otel...

Ceylin C.

3 kız arkadaş olarak otelinize rezervasyon gerçekleştirdik öncelikle tereddütle gittiğimiz otelde oldukça memnun kaldık her şey çok güzeldi.